creaaazy friday

JADA... heelg igen!..sweeeeet

igår körde va jag fija i k-staan..hängde liita me mucke å parke men dom skulle typ hem när vi kom!.. köpte en bikini å ett linne =) JADA...
När vi skulle käka på trendie så kostade fias 59 haha hon hade typ 55 på kortet så hon fick ta 50 på kortet sen 9 kr från plånboken haha KUUUUUL
dagens innan hennes löning ffs då ska de va tomt i böörsen...

sen hämtade vi elvis på marios jobb sen skulle vi köra hem till fija.. å dom har väg arbete där OCKSÅ... så jag fick köra liite like creazy.. helt plöstligt gasar jag på då hör man en duns å elvis trillade ner på golvet hahahahaha
KUUUUUUUUUUUUUUUUL... men han blev nog sur för han ignonerade maj sen!

idag ska jag snart av å klippa maj =S.. knappt noojig...sist jag gjorde de va typ för 8 månader sen å då slutade det med att jag kom hem å va heeelt gråtfärdig..sen dess har jag inte velat utsätta maj för de igeeen.. DOM KLIPPER ALLTID too moutch... så idag ska jag säga MAX 1 cm asså.. de ska inte synas!!

ikväll ska vi fiira mamma =).. sen vet jag inte om de blir feestiiich... beror liiite på hur dags vi ska ta tåget til kopenhagen imörn också...plus att parke börjar jobba kl 10.. de e me rätt tidigt... men vi e unga å raska ffs!

sååå danskelaand imörn =D... JADA..hoppas de blir naaajs vääder =).. vi ska ha picknick i parken... mööööjsiigt!

ajaaa skriver väl igen efter frissan... antingen knäckt eller SUPER knäckt!

c yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0