beeetch paartie

JADA...dance on saand toniight!!

Har precis varit på arbetsförmedlings möte... fick en snäll som handläggare =) toppen!!!
Så denna dagen kunde inte börja bättre... förutom att jag har sökt till sommarjobb på LIDL?!?!? WTF.. haha jag går i korres fotspår...you and meee bruuush!
hahahaha typ döööööööööööööööör av tanken i maj sitta i en kassa med massa IDIOOOTER som man måste va trevlig mot i en fuuul tröja.. haha nee jag borde nog fått va kvar i hamnen, bakom grindarna för allas skuull

wolli wolliii

nu ska jag snart ut å springa, måste in i duschen 2 för sen kommer parke vid 4 å ska överraska henne med att näästan va helt färdig =D.. sen ska vi käka pancakes hos jalle..MUMS..

aaaaaaaaaaaaaaaah IDAG E DE FRIDAAY <3<3<3-- jag älskar helger... ok jag har helg everydaay men de e något speciellt med fredagar!!

näästa heeelg blir de nog ett kärt återseende mellan eliten:


JADA!!

liiite små besviken på mudde som inte har sagt till maj mer än 3 ggr att hon skulle ha fest imörn!!
Men iförsaaaj en sommar helg i kalmar kan också bli BRA grejor.. hon har ju ändå massa nära å kära där imörn.. så hon blir nog bara glad om jag kommer upp i sommar =) OM HON BLIR!

lääääskigt att man kan bli som en person bara för man bor ihop!!:..sorry tutte men skyller heelt å hållet på daj när det gäller min glömska, seghet, slarvhet m.m.
Men också mina bra sidor får du ta på daj ansvaret för =D.. jag e en fööör sööööööööööööd kompis!

NAHE har jag inte tiid me detta.. allt annat kallar!!!..

mmm hungrig bara jag tänker på mina pannkakor som jalle ska göra...OM HON SKA =)

SES PÅ BECHEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0