BAAAAHahaHAhaHA

å vad har vi lärt oss idag?..JOOOO

parke e ungefär lika kass som jag på att köra bil
Jag har ett gaaanska stort huvud (INNEHÅLL IS THE WORD)
galna männ på stegar tappar ner grejer.
det e sjuuukt jobbigt med presenter ibland ( jag fick inte ens sitta imassage stolen i 5 min innan parke tvingade bort maj)

JAG HAR KÖPT VÄRLDENS SÖTASTE SPARGRIS... den e roooosa... totte you gonna löööve it... där ska vi längga alla småmynt så har vi det till turkiet =D

också har jag lärt maj att kommunikationen i detta huset inte funkar... hyresvärden ringer å ber maj att DÄMPA maaj för jag stööör folk,...."okeeeey" haaathers..
men han kan inte ge information att de ska göras en TOTALL renovering på huset... nenene de fick jag reda på när jag kom ut idag...såg massa bygg männ bugga upp ställningar runt halva huset...sweeeet..vf ska jag informeras om sånt? de stör säkert inte maj nejnejnej...kan sääkert sova hur länga jag vill nun när jag e arbetslös å dom håller på!!!

pågrund av detta ska jag bli GNÄLLIG..mot grejer som rör tha place i LIVE!!!!!!

idag va de äventyr i k-stan imörn blir de äventyr i rinkaby lr nåt?.. parke SHOW ME THE WAY!

lathers hathers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0