always look at the bright side of liife

JADA... ännu en helg låt maj sumera den! daaatataaa

fredes: beach party all over agian KUUUL.. jag vet inte om de bara e jag men jag har faan ALLTID kuul på toooooooona,,... ni andra e bara haathers!
anywaaay.. all in i fredes... upp klockan 7 i lördes,..in i duschen, packa på med brillorna ner till tåget å vår lilla weekend i danskelaand började!

Goott daaamn it med folk på tåget... först fick vi sitta relativt nära varandra men sen va annlos å lasses platser bokade så dom fick flytta haha.. men sen när de lättade på trycket flyttade jag bort till ante där de blev skit gubbe spel i hööög klass... haha jag va KUNG.. de stod 9-7 i set när vi va framme i DK...

mötter totte,.. sticker till "hotellet".. två våningssängar med 3 våningar...sweeeet jag å totte paxar dom längst upp.. dom va ju inte så stabila (blev sjösjuk varje gång ante rörde sig) å jag vill ju inte va de som ligger underst å får allt å alla oover me!
seeen sätter vi oss på en fotbolls pub å kollar på man united å arsenal.. de fiiinns såååå sjuka människor som går in för fuuschballen asså,.. haha en brud började stor pylla å smällde i bordet så typ halva min öl flög ut...goott damn it LUGNA neeeer dej!

efter matchen KÄÄÄK..MUMS... om jag va hungrig då assså.. sen av till en karioke bar.. annloo fick upp maj en gång.. haha men kunde inte låten så stod mest å mimmade å dansade runt liite!
totte e ju en riktig såång fågeel haha FILM BEVIS finns på nilles kamera å data OM de gör!
kommer as mkt folk ditt sen men vi bestämde oss för att tagga å få liite live musik baand.. där va alla sjuuuka..skrek å herjade vi dansade på borden å bara cpa.

min å tottes koreagrafi till pink - so what e såååå feeedt grym.. ska bara öva några gånger till sen sitter den som pricken över i:et!
va en äcklig gamal gubbe som ville dansa me maj..HALLÅ:.. i helvedte heller.. usch fy twiii.. folkdans gå å dööö

där va vi typ resten av kvällen as as as kalas kuuul!

totte drog ner mitt linne å visade mina boobbies för hela stället.. jag går bort i hörnen för att skämmas å chilla ner så jag inte golvar totte.. så börjar han i bandet skratta åt maj å jag insåg att han hade sett heela händelsen.. kraaap totte tyckte detta va skiit roligt.. JADA.. paybaack gånger 10!

idag har vi varit i kristiania.. aaaa de va sjuukt.. en heeelt annan värld asså veerkligen..hadejag inte kunnat tro ne neej.. ååh ville ha en tröja där JÄÄTTE mkt... köpte inte den..ångrar maaaj..

nee mer godnatt sagor imörn lr ikväll nu kommer jalle å hämtar maj.. hon sak bjussa på käk =)

SES


(vaknade btw med sång i mun i morse.. sjöng å visslade tills alla va knäckta å irretterande.. de har sitt pris att åka å resa med maj..jag e underbaar ffs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0