weeekend

jaa i fredes blev de chill.. jag å fija gjorde hemmagjorde pizzor å jalle va domare

fija hade: ost, 55 kg skinka och ananas

jag hade: getost, broccoli, champinjoner, lagom med skinka!

och efter många om och men vann MIN pizza TJUHUUU! lilla elvis satt brevid maj och pep och ville smaka.. men stygga mate förbjöd maj.. men jag gav han liite skinka i smyg =)

igår va de STORSTDÄNING at nilssons place..började halv 9 på morgonen å höll på till 6 typ.. med ett tränings break..GOT DAAAMN... har även moblerat om och de blev feeedt bra!.. inredaren
sen va de bara till och hälla upp första groggen sen kom brudarna!..
de va feeett naaaajs.... sen åkte vi in till karlshamn där kushe å gänget me höll till!..

när mucke går ut ur bilen dricker hon en cider... rätt dyr cider btw... 500 spänn i böter HAHAH...thaats suuck

jag hade piss kul igår...de va piss varmt och rätt trångt å mkt folk.. visa lekte fifty å de va piss kul för dom såg ut som veeersta nördarna...haha huuuumoooor!

jalle vann mello vadslagningen på hennes jobb.. detta skulle hon skicka till astrix killen å flasha med.. haha men hon fick visst feeel nr..de e HUMOR också on high level

jag å parke hade me humor kväll.. vi sitter och diskuterar bröst..don´t ask.. lr vi å vi va väl mest mucke å jalle!
anywaay dom tyckte inte de va fint me för stora bröst.. utan de ska va lagom. vi håller med...

mucke: de ska liksom va så dom passar killarna händer.. (skrattar hon och låsas ta runt  sin piff)

anna: jaja visa killar har stora händer (jag låsas ta runt min puff)

haha OFCOURSE skrattar jag piiisssss mkt åt att jag e helt enkel en OTROLIGT roliig person..

vi ska åka hem efter en natt me mkt skaka rumpan stumpan.. då måste alla bli AS hungriiga.. jaja vi stannar på typ torget jalle, parke å mucke går och ska köpa mat..kötthuvena sätter sig och äter DÄR INNE.. idioooter där sitter jag å harry feeeedt irreterade.. EGO haha.. när jag äntligen kom hem va jag PISS hungriig.. så jag åt upp maten jag egentligen skulle käka idag...

så idag fick jag värma korv och korv bröd i micken sweeeeeeeeeet

helgen e typ slut de suger, jag har legat på soffan all day.. eight mile å bring it on.. ´snart kommer film nr 3




fuck you and have a najs daaaay
lejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0