VIVAN

japp.. morfar fyllde år igår.. jag gissade på nåt me 70 å andreas på nåt me 80.. vi har frotfarande NOOO idé..
anywaaaay efter träningen blev de ju kalas...
där träffade maj liite kusiner å grejer.. MEN också bland annat morfars syster VIVAN.. heeemska barndoms minnen om tanten som aldrig höll tyst....

å jag fattar inte anna ALLAS favorit som liten och ännu.. MEN vivan har alltid alltid typ hatat maj och pappa.. andreas har varit hennes gullegris..

igår när vi kom in satt hon vid bordet och hade ingen aning om vilka vi va. (senil). greeejt tänklte jag nbu kan hon faan inte ha någon favvo...hon går DIREKT fram tar andreas i hand.. han presenterar sig.. och hon börjar direkt att andreas e så fint namn bla bla bla... efter ett tag frågar hon vad jag heter.. anna sa jag me min snälla röst.. JAHA... sen va de tillbaka till andreas underbara namn hahah

WHYYY!!!

haha men innan hare hon alltid irretearat maj.. haha men igår FAAAAN va kul jag hade... hon va förvirrad och sa roliga grejer jag höll på att DÖÖÖÖÖ

en person som jag gjort förvirrad idag e min personliga coatch som ska "ta hand" om maj å min framtid som arbetslös typ haha... jag=en lr två funderare.. hon tror nog att jag vill bli allt fast ändå ingeting... att jag vill plugga fast jag vill ändå inte plugga.. jag kan tänka maj att jobba i malmö men tycker ändå malmö e för långt.. haha så satt jag i typ en timme CONFSUED..

buuut whatever..

ikväll e de innebandy träning.. se om jag gör en knock out på mats ikväll lr inte.. MJÖÖÖÖ

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0