va laver du

yeaas igår va de freedag.. jag å totte va hemma hos anloo lagade mat... eller behövr inte överdriva..totte, anloo å lasse lagade mat..
jag bänkade maj framför tvn å sjöng till så det kan låta å singing bee =D.. sweeeeeet

asså sjukaste grejen.. på singing bee denna viola... EN KOPIA AV ANNA.P från min förra klass omg.. trodde bara de fanns en som hon.. heeell noo jag e nästan heelt säker att dom e släkt.. have to beeee!!
haha parke ringde när hon också hade upptäckt detta haha

iaf förrätt, kräkmacka
huvudrätt chicken gordon blå med potatis lite smalare å lite bredare än pommes å en avioli å en annan dopp sås
efterr'ätt: kräm brolle

AAAA allt va PISS GOOOTT =).. taack för maaaten

gick å la oss rätt sent helst med tanke på att klockan ringde halv 8..BAAAH.. totte ska spela match och jag träna.. sen ikväll ska va till tottes bruuuuuscha...25 års paaaarty.. fiija ska me joina de ska bli sweeet =D

haha skickade till jalle å frågade om hon kunde hämta upp maj på ica innan träningen.. (den börjar halv 11)
hon ringde nyss 09.20...

- hej e du här då?

- eeeeeeeeh vaaa?

AHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHA hon va en timme för tidigt på att hahah.. huuuuur kul som heslt.. fast när hon ringde å sa de flög my as rätt snabbt upp ur soffan å trodde att jag hade surfat bort tiden haha.. vi har kooollen!!

nehe...

handla present
träna
springa
färga tottees hår
duscha
göra maj i ordning
käka
festa

...på scheeeemat

totte har visat maj en dansk låt.. gung i den men dom hade lika gärna kunnat sjunga på sibiriska i mina öron.. vilken rappakalja!!..SIIIIK,..

leeeeejter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0