uppdrag trelleborg

???... ja dom kom till maj på jobbet idag

- du anna,.. tror du att du kan köra till trelleborg och hämta hem lite grejer..

- jaaa de klart

svarade jag.. har ingen aning om vart trelleborg låg just då... men när folk började säga att jag inte kommer komma hem idag m.m blev jag liite nojig och ville ha knasen med maj.. MEEN NAAJ DÅÅ

så med min bästa vän GPS gav vi oss iväg.. hon av den enda jag ahde å prata med i å med att jag bara fick in dansk rapakalja på radion..SÖG... till slut kom lugna favoriter MEN everytajm jag kunde en låt å började med min skön sång började de brusa å bli störningar.. ASSÅ jag skämtar inte VARJE gång

någon spelar maj tekniska spratt.... som igår... jag å parke hade sett fram i en hel vecka att kolla på wipeout tillsammans.. de börjaden 20.00.. mellan 19.00-20.00 kollade vi på gossip gurl å allt va naaaajs!

20.01 blev tv helt svart.. JAHA?...vi missade hela wipeout... och vi missade hela sanningens ögonblick.. parke gick 20.53.. jag slår på 5:an.. OCH DET FUNKAR... asså hur sjuuukt e de inte dåå?


pappa å j.p ringde och hörde om allt gick bra på min utflykt idag... när dom ringde var jag typ gråt färdig.. jag va JÄTTE tissig nödig.. och INGEN toa någonstans.. testa en mack men den va igenslagen körde vidare,... åkrar, åkrar å liite mer åkrar INTE ens en lite buske.. men till slut såg jag de MAC DONALDS... GPS sa åt maj att de va feeeel vääg.. jag blev ireeterad och menade jag MÅST faktiskt på toa.. hon tjinakde så jag fick hitta tillbaka till motorvägen utan hennes hjälp BEEETCH..

lurade totte att jag va på jobb intervju i trellborg.. men som vanligt lyssnade han inte på maj!!!
ska ditt i helgen... lr ja vi ska kolla på bob dylan i malmöööö.... har knappt råd... meeeeen va gör man inte när biljetten redan e bokad hahaha... plus att totte saknar maj ju en heeel del så får ju offra sig..SMIIILJ

army träning sooon me soffan...sweeeeeet

Kommentarer
Postat av: Krisse

WOOOOW hela vägen till Trelleborg!!!!

Man slutar aldrig förvånas Anna!!!!

2009-03-23 @ 18:14:31
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0