tålamooood

japp.. mitt å chrisses tålamood sattes på prov igår!.. chrisse ringer till totte..
totte säger till chrisse att komma vid 7 för vi ska käka pizza då för tutte skulle iväg en sväng...
kl 6 ringer de på dörren... HEEEJ chrisse som e DÖDShungriig..

haha han blev liite knäckt när de va en timme kvar. iaf... totte sticker iväg å chrisses hunger smittar av saj on my ass... kl 7 INGEN totte
5 över 7 INGEN TOTTE

vi börjar ringa/sms å ringa igen

7 över 7 ingen kristoffer och nu ligger vi typ på dödsbädden

kvart över.... 20 över.... 22 över... 5 i halv INGEN MR T

nu e vi vannsiniga

19.42 kommer han... INTE OK...

mmm de va feeett naajs me PIZZA

idag har jag jobbat de va läskigt traadigt.. å jag va ruggigt trött.. vi satt uppe till typ 2 inatt å checkade film/tv
WIPEOUT is the shiit haha.. jag ska göra den banan ÅHH YEAAH

idag stod army training på träningschemat.. MINST lika jobbigt som vanligt..gott daaamn it.. skönt nu efter..
e rätt stolt, vi hade över pizza sen igår.. å jag slängde dom och gjorde istället biffar å salad STOLT

skulle koka ägg.. tappade ett ägg på golvet.. vilken resualterade i att jag fick torka upp de.. å då märkte hur JÄÄVLA skitigt de e här.. så i helgen MÅSTE jag faktiskt städa.. jag suger på de.. börjar bli äckel päckel like my rommie...TOTTE


Kommentarer
Postat av: Krisse

HAHAHHAHAAAHAH

2009-03-10 @ 20:50:06
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0