söndag som i städa

SUUUCK... nu e jag liksom färdig.. hållit på asssssss länge!!

igår va fija å elvid här.. vi gick tiil ica, skulle köpa något gott.. kunde inte bestämma oss..dilemmmaa!.. slutade me att vi köpte en varsinn dricka...sweeet.. sen gick vi till lasses,, fija köpte ne kebab taarik som hade räkt tiil halva afrika.. jag köpte nappar som smakade kebab... straaange!!

vi tävlade med femte klassarna i typ smartaste femteklassare... sjuuuukt oanmälbildad jag kände maj JAPP..
haha en fråga llööööd:

vad heter pizzan med ananas på som e döpt efter en ö som ligger utanför usa?

anna: hawaii
fia: VISUVIO ?????... HAHA

iiiiidiot!

sen checkade vi nya robinsson i sumpmarken omgomgomg.. innan kunde dom ligga på playan å sola iaf...MJÖÖÖ..

vi gjorde liite plaans for our biiirtdays sweeeet.. sen kollade vi på semester bilder.. TUUUURKIEEET.. längtar längtarlängtar

måste jag nog powernapa med gossip girls om jag ska orka träna seeen.




SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0