snaaart heelg

japp torsdag..
på schemat står köra till k-hamn sen innebandy träning sen kaans´ke soola lr gör jag de imöörn.. we wiiill seee..

ska iaf till k-hamn me jalle nui å boka tatueringstid... REDAN!!... finally ska jag få tummen out  of my asss and juust do it..
så de ska jag fixa snabbare än snabbast sen driva till träningeen RÄTT mkt stress i min tillvara just nu eeeh JAAAA

imöörn blir de k-town... blir lite hemmagjord pizza SWEEET.. ska se om jag hittar något nyttigt recept.. men nyttig pizza låter liite to god to be true

på lördaf innebär de dilemma IGEN..festa lr inte... hade gjort en deal me maj.. så får se va som händer.. annars blir de nog bian... sweeet

neee have to gooo

p.s igår rann de gult vatten ur mina kranar.. e de bra lr?d.s

OBS fick reda på sen att dom hade bytt något så de va chill


lajter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0