p3

idag har jag avrit insatt i radion typ all daaay...

första pratade dom vad folk samalade på för olika grejer.. jag fick höra allt från elefanter till burkar med fisar i...wtf..
MEN det äckligaste av allt va nog den samlaren som la gamla tånglar i en burk örkörkörkörk... asså FYYY

vilket påminde maj om ett barndoms trauma!!

jag sov hemma hos fia... hittar något i hennes säng.. tar upp de... EN GAMMAL STOTÅNAGEEL... aa fyyy faaaaaan
sen dess har jag varit heeelt skadad på naglar.... å inte snacka om hår...ÖRK

sen snackade dom om bus... vilket påminde maj när någon (vet fortfarande inte vem,... men ahr aningar om MARTIN) la in en annons om en gibson gitarr på blocket.. with my name and mobil nomber...

dom tre första som ringde tyyckte jag att de va skit kul me pratical joke jag e liksom inte den som inte tåll de MEEEN när jag inte kunde använda min mobil på 2 DAGAR för de ringde heeeeela tiden... och batteriet tog slut för att det ringde HELA tiden.. jag hann inte skriva ett sms INNAN DET RINGDE.. jag kudne inte ha kontakt med någon med min mobil...
den låg helt enkelt nere i 2-3 dagar... jag hade ca 100 missade samtal på en kväll bara...

en vecka senare ringde de fortfarande men bara typ 3-6 om dagen.. hahah de va tiiiider...

men WYH MEEE?:. hade de varit någon annan hade jag typ döööött av skratt men knooow...

men hämnden e ljuv när jag får reda på de =D.. haha typ NEVER..

fortfarande inte hittat min dvd dosa.. den ahr varit borta sen typ totte flyttade så på fredag ska jag nog leta igenom hans grejer... tror faaan han har tagit med den till danske land..beeetch!!!

tisfag idag.. bodypump å spinning me jalle balle on thaas schema..

SES

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH =)

2009-03-25 @ 20:03:00
URL: http://lightlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0