onsdaaa

aaah VILKEN träningsveeerk... mina å sofies ben fick saj typ en omgång i måndes... gooodt daamn IT!!

idag e de mary k paarty hos parke,.. men träningsnarkoanna va tvungen å trääna JAPP JAPP...jallleee och jag dissA marry k ikväll...soorrry guuurl!!

hm e liite nojig för nästa helg.. vet inte riktigt om klockan ska fram lr bak?.. vill ju inte leva in my own woorld å missa massa på tv typ för jag har gjort feeel!
sen läste jag på mitt mjölkpacket att man ska typ släcka ner jorden lr nåt shiiit.. HAHA i en timme dåraaa
ajaaaa

idag har de varit vååååååååååår =D.. satt i t-shirt ute på jobbet idag å solade liite.. PISS hoot

haha roligaste bilden från helgen...bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir:
CHIPS i armhålan:


everythaang for the smeeell


SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0