omg

jaaaa onsdaaag.. har nyss varit hos pappa å käkat morots pannkakor =) MUMS.. eller nyss jag va där innan... tränat core idag RIKTIGT jobbigt.. aaaaa vilket gjorde att jag fick tvinga mina ben runt på slingan..
de suuuuger..

jag- faan de känns som mina armar e lika klena å kondisen inte blir bättre fast jag tränar, de måste vara alkoholen,...alltså skla jag sluta festa

kush- ska du festa i helgen?

jag- jag vet inte har inte bestämt maj än

kush- haha sååå FUL


idag på jobbet:
linda ropar på maj i radion, jag svarar sen kör vidare å lyssnar på radion i min egen värld... märker inte att linda kör efter maj å försöker få kontakt.. nej nej.. kör vidare å till slut uppmärksammar jag henne..
tänker: meeeeeeeeeeen va e de nu?
hon fråhgar vilken radio kanal jag lyssnar på?.. haaa tänker jag va spelar de för roll..
sen säger hon att min komradio e intryckt... jag snurrar micken hahaha.. jag har alltså blockerat hela komradion på jobbet och hade radion jätte hööögt så alla hörde ju de som hände i min truck.. THANK you loord att jag inte hade allsång a la nilsson just då... haha .. de hade varit jhumooor!

idag har jag köpt en ta håll i papper så man kan sätta in dom i pärmar aparat... pappa säger att jag måste hålla iordning på mina papper... BRA... så har klippt å klistrat ikväll.. ALLA papper.. rikgti många... så nu e jag ett litet snäpp nämre en ordingsam människa.. fast har blandat alla papper från typ 88 till nu.. IAF

grey´s antanomi NUUU..

seees
de hade blivit rätt kul...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah =) VADÅ? ska DU sluta????

2009-03-12 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0