min MAGE

jag tror att jag antingen e laktos, gluten, glaktos lr nåt anant shiit alergisk.. becouse my stomaach e CPI.. den göör ont å e typ svullen... åh NAJ jag de e inte en bulle i ugnen

kollar på 2 å halv man.. alan tog ut jake på camping HAHAHA... dad bite me!!

idag, imorgon och på torsdag har jag tvätt tid.. becourse jag tog me maj tottes smuttstvätt hem.. haha den högen va inte liten.. spräckte min väska på två ställen on the way home...greeeeeeeeejt.. väntade bara på att jag skulle lämna kalsing spår hela vägen från tåget till bilen!

idag har jag lagat mat.. japp... köttbullar fast man gör dom i ugnen med en mögelostbit i... mmmm.. jag e en fett grym kock..
jag kokade över min grö å jobbet idag IGEN.. jag har heelt tappat stinget att göra grööt!

dagens problem: vem snodde en baguette från kylskåpet på jobbet?..huuuuuuuuur låågt som helst.. de va inte min but still... man kan ju fråga om man får den, inte bara ta.. detta gjorde att en hungrig kille fick va utan middag... aseeeees

sätta in 15
ta ut 6
lasta 21
ta ut 28
sätta in 19

JUUUUST de...workworkworkwork

c yaaaa

jake: hallo ladies I´m Harry Potter

Kommentarer
Postat av: Anonym

mjölkmage? testa valio mumsi

2009-03-04 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0