måndaag

yeaah sådääär rolig måndag...regnregnregn..kunde inte ut å springa de regnade TO MOUTCH..

helgens händelser e nog att två på jobbet har gett varandra en varsin blåklocka HAHA..kiiillar... men dom verkar vänner nu såå whaaatever. men lär sett roligt ut å ja missa de

tåg resan hem igår gick suuuper.fick sitta själv heela vägen me min att älska som en porrstjärna bok.. tänk att jag anna nilsson satt å lästa typ non stop i 2 timmar..daaaamn kanske redo att börja plugga..who knooows
snygg kille på tåget me.. vi byte blickar ett X antal ggr.. AKWOoord

jag hade ett stort problem i danskeland i helgen... när man ska dra korter står de typ
-kortgrejen er klar

jag läser HEELA tide kortgrejen EJ klar..

så två ggr har jag stott som en IDIOT å bara glott me kortet över hållaren å dom i kassan har bergis trott att jag har varit en riiktig idiot!!!.. men nu kan jag de me.. snart kan jag danmark liksom baaaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA ANNA!! du lär dig =)

2009-03-02 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0