luck y

i´m a klumbskalle...

jag skulle då köra hem från jalle igår kväll.. svänger in på min gata.. sen har ja typ en trädgård lr va tusaan man kan säga där vi kan parkera bilarna.. och för att komma in i denna trädgården så måste man köra igenom
ett JÄÄTTE smallt staket..
anywaay.. jag kommer liite snet men kommer förbi stolparna med bakspeglarna... that was close tänkte jag MEN.. sen kommer de en stor grop och detta gör att bilen typ lutar över sig på en sida och i och med jag va rääääääätt nära med en rak bil kan ni tänka er vad som hände me en sne bil:

RAAAAAAAAAAAAATCHHHHHHHHH

oh nooooo..

parkerade.. gick ut... ett gaaanska stort märke...buummer... ska bara komma på ett snyggt sätt att säga de till pappa... den har nyss vatt på omlakering mee heeeee...
funderade på att ta en viting lögn att jag hittade den så på parkeringen MEEEEN.. jag e ju rätt kass på att ljuga under lång tid och about såna här thiiings... helst for my daddy!!

igår kollade vi på the strangers... å jag har knappt blivit en när vös människa att glo på liite kreepy movies me.. börjar tappa stinget.. SLUTET SÖÖÖG.. det fördärvade the hoole movie.. fattar fortfarande inte?.. jordan? veeem va de?

nu ska jag å jalle soon träna.. sen blir de k-toown sen hem å runranrun sen kommer fiiija å elvis boooy sweeeeet..
alko fri heeelg..omgomgomg!!
men de taar vi igen ;D







goootta goo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0