ICAICAICA

jaa en svättig anna å en ASsvättig jalle går in på ica... sandrorna jobbar... å i kön står en kille som jag typ festat me två gånger kanske...
men vi hälsar liksom inte ens när vi möts.... därför blev han nog rätt förvånad när jag sträcker upp armen rak upp i luften och vinkar med ett jätte smajl

MEN jag vinklar ju på sandrorna men de fattar inte han och våra blickar möts..ACWORD.. han nickar med huvudet mot maj.. jag fattar missförstådet.. tittar bort.. snabbar maj in i affärer... jag å jalle får skratt anfall... hon uppmärksammade också situtaion.. hahaha kuuuuuuuuuuuuuuuuuul

jag har typ 20 kr på ica kortet och 75 på vanliga...

så jag köpte bananer på ica kortet,. soyamjölk, activa och kyckling på visa... parke fick bjussa på en kassa och jalle på halstabletter lr va de va =)... haha sweeeeeeeeeeeeeeeet

på jobbet idag en diskusiion mellan maj å andy:

jag: jag ska nog testa köpa sån soya mjölk idag
Andy: lotta säger att den ska va äcklig
jag: men sån soya mjölk?
andy: ja hon har testat den.
jag: men på reklamen sa dom att den var god
andy: SUUUUUCK

hahhaah smaaaart tycker inte jag så här i efterhand....

fick en bula i pannan idag på jobbet...skulle sätta på maj såna stora hörlurar med musik i.. don´t ask men ont JAPPJAPPJAPP

gå å lägga maj nu så jag hinner somna tills parke ringer och väcker maj 22.18 =D=D BAAAAH
hon gjorde de igår NATT också...jisseees

sleeep tiiight

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA stort jävla SUCK över dig alltså ;)

Harrys och skaka rumpan stumpan ;)

2009-03-25 @ 12:44:12
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0