herre på täppan

idag on work har vi låsat en båt...och då skulle vi stå uppe på några flak oxh koppla loss kranen..
anywaaaay.. vi va uttråkade.. så jag å pirre satte fart på leken herre på täppan..
de vaaa såå kul.. man smög runt bland massapapprena och sen hoppade fram å puttade ner den andra...
sen fick man ju klättra upp igen så de tog på krafterna
jag blev piiiiiss varm och tillslut orkade jag knappt hålla maj på benen när jag blev ned kastat

a daay on work!!!!

fattar inte hur jag har kunnat ha sån damp enegri idag jag borde va sluuuuut... men jag går väl på reserven..

jag å jalle har tränat army.. jalle andning påmninde typ om när en elefant stor å flåsarr i örat på en
sen sprang jag liiite on tha slinga där en tant trampade på son hund...
sen har jag å kushe varit ute å gått en fette runda nyss =)

- långfredagen innan eller efter påsk?


HAHAHAHA detta tyckte jag att deva skiiiit kul... jalle höll me maj... UNDRA vem som sagt de... jag e ingen sniitch å blottar mina homie men TOOOOOOOOOOOOTTE FFS (trodde det hade med affärer att göra typ långlördag DAAAH)

sleeep tiiight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0