hall din keeft pig

danska anna... neeeeeeeeee

DaNmArK i helgen...sweeeeet:

fredan: jobbade som en tock...ut å springa direkt efter jobbet.. va mitt i slingan.. SMACK.. jääämmra va de började hagla.. jag blev heelt bombad.. fick rusa till bilen innan jag blev typ ner skjuten... anywaay.. heeem..käka. packa sen ner till tåget.. kom till till daanskeland e liite bättre tid this taaajm..sweeeet
jag totte å emma går på bio. the unborn.. (jag fick min vilja igenom)
kommer in i bion VEEERSTA minsta bion jag sväär.. fick typ plats 16 pers å va tyå en 50 tums skärm.. KRYDD.. haha neee men då tjinka jag liiite.. filmen då?.. NJA.. va liite löjlig.. men man hoppade ill liiite då å då.. men jag va ju inte den räddaste on tha bio om man säger så BAAAAH
sen heeem.. jag å totte fick låna emmas rum SWEEEET... somnade till en fiilm.. de e lovely

lördag: väcktes vid 12.. finally rätt utvillad.. sen va de duschen, göra sig igjorning sen iväg å köpa liiit dricka sen bege os till malmöööö for some boddy..
konserten va naaajs... efter letade vi upp ett ställe så vi kunde se dom sista 4 min av sverige matchen =D... sen joinade två lunda bor oss.. fastnade på den baren,... SMACK sa de så va klockan 3?omg... simon å dom fick åka hem för han fick "migrän" lr va han bara SVIIIIN full haha
anywwaay jag å totte tar tåget... missar vårt s tog... 1 timme till nästa..kraaaaap
vi bestämmer oss för att åka fram å tillbaka i metro istället... så där roade vi oss ett bra tag.. va hemma vid 7..

totte har en ny rumskamrat... han heter Glenn och har en råtta...EN RÅTTA??!!... iaf glenn va inte hemma å råttan hade rymt?!?!?!?
jag stod å skrek... totte sa till maj IN PÅ TOALETTEN DU SKRÄMMER RÅTTAN???...
"okeeey"
somnade sen innan jag la maj.. dela en 90 säng.. trååångt.. men de göör inget,,,

söndag: vaknar... får gå å köpa cola till totte... sen lägger jag maj i parken och solar... sen kommer totte, emma å emanuel vi spelar liite basket
värt att nämna vann jag årets första 21 mellan maj å totte... glöm inte påminna han om de
sen gick vi hem... va feeett sletna.. kollade på en film... sen käkade vi pizza buffe MUMMA

totte hjälpte en tysk på stationen... han skulle till lund så totte sa till honom att de bara va att följa efter maj... så jag fick en svans OCH va tvungen å snacka engelska... sweeeeeeet



kushe va här igår en sväng... korab kommer hem snart =D... läängtar

neheee.. träna sen ut å gå me kushe on thas schema


SES

Kommentarer
Postat av: Krisse

RÅTT!

hahhahaha

2009-03-30 @ 18:39:23
URL: http://smashjunkie.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHA hette glen och hade en råtta. :) Nästan lika roligt som Britta med skägget :P

2009-03-30 @ 19:42:32
URL: http://muddan.blogg.se/
Postat av: Madde

Glenn som hade en råtta =) HAHA. nästan lika roligt som Britta med skägget.:P

2009-03-30 @ 19:43:39
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0