fågelbaaajs

jag e inne och handlar på maxi i MAX 15 min... kommer ut..heeela min bil e pepprad me fågelbajs..å nu kryddar jag INTE.. typ 20 klickar... föööörbannade biirds!!

e hos mamma å pappa väntar på bibbi =)

så hittade gamla bilder från tha big daaay:





deet var taaajms!... saknar faktiskt totte, mudde och korab... om bara alla dom hade flyttat hem så hade de varit pricken över i:et, tomaterna i ketshupen o.s.v

neee kommeer bibbi idag ELLER?.. för snart måste jag möta fija i stan sen ska vi till ica sen till lasses sen to my plaaace.. sweeeeeeeeeeeeeet

sen hittade jag en annan bild... totte e rääätt långhårig nu som typ alla veeet... tänk er han som snaggad?..



leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0