faast

jaa asså veckorna går knappt snabbt hinner inte göra någoting känns de som...
jobba,träna,äta,sova os.v everydaaaay...sweeeeeeet

men men efter 15 april e de soffliggare, träna, soffliggare,äta, soffliggare, sova

igår hällde vi massa salt i säckar på jobbet...don´t ask men iaf de ska stå UREA på säckarna... efter ett tag kollar jag på en säck så stor de unea.. haha jag skrattar tänker martin skämtar me maj.. jag öppnar dörren..

- haha martin vf vadå unea?.. trodde de va något skämt jag inte fatta

- haaaa?

- ja du har skrivit unea

- vad ska du stå da?

- AAAAAAAAAAA...UREA kötthuve

jag kör in i magasinet och alla säckar jag typ ser står de unea..haha noo tänkte jag vadå typb börja om från början... ringer helt uppgivet pappa..

- pappa martin har skrivit FEEEEEEEEEL..på typ alla säckar

- äsch skitsamma de får va ett slarvigt r...TUR.. hade tvingat martin skriva de me tänderna!

fick tips från coatchen att köpa valio om jag har mjölkmage, vad de nu e..men vadå? de fanns ju bara i joggie?.. inte mjölk?.. straaange

idag har inte varit  min dag:
Fastnade i lamp sladden imorse = tusen bitar
Fått springa efter uppblåsta säckar i halva hamnen bara för dom blåste iväg för oss
Fått min mössa full me urin typ...stoppade in den i ett håll i urea säck för den hade gått sönder så inte allt skulle rinna ut fick sen reda på att säckarna innehöll urin..SWEEET
Fått lasta ett kötthuve som va helt väck å gick maj på nerverna
Inte hunnit me allt jag skulle idag UT Å SPRINGA
Velat slå ner en på innebandyn efter han slog maj över knogarna, sen över foten sen över armen,.. han e bara FEEETT
Sopar kajen i tornade å när de blåste 150 m per sekund



TUR att de e friischdaay imööörn.. då får sbg fin besöök av mr T..sweeeeet

laajter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0