du SKOJA?

DET SNÖAR.. asså de snöaaaaar. jag blir såååååååååååååååååååååååååååååååååå LACK... de suger jag HATAR vinten just nu och jag hatar snööö..
imorse vad e vår känsla... wtf hände?..

ajaa.. varit på bandy.. slagit av typ halva tummen..KRYDDA!!!.. johan trappade på min klubba.. SÅ nu e den typ vriden som en snurr hokning BRA!!!..neee

va å hälsade på bianca.. hon vet verkligen att de e plaaay tajm när faster anna kommer =)... vi e ett radarpar jag å bibbi....STISSA... sweeeeet

fick tatoo tid.. i JULI...piss länge till..SUCK!!!

heeelg imörn sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.. jag sover å sover.. har typ somnat 10 varje kväll men e verkligen AS trött.. så behöver sova sova sova i helgen.. de e typ de bästa som finns!!

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0