Denmaark

yeaah liive från danskelaand... sitter i tottes biiig rooom, han vilar frukost BAAAAH... ska noog snatrt städa här henne.. städhjälpen från la swweeeed e ju här...i´m goood

kom hiit i fredes efter en lång swin swam swum tur me jalle.. vi softade bara i fredes låg å kollade på movie å somnade <RÄTT snaabbt...
i lördeees vakna jag feeeett tidigt de gjorde inte totte.. men jag gjorde miktt bästa för att hjälpa honoom.. å i ¨med vi delar en 90 säng så krävs de inte stor rörelse för att störa den andra haha

efter vi käkat å så, åkte vi in till BYN som dom säger.. giick i liiite affärer =) i laaaajk.. totte DON´T.. men efter några timmar i affärer gav vi upp.. åkte tillbaka till studenthemmen.. softade liiite.. sen stack vi in to tha city igen å skulle kolla biiio.. twiligth blev de till sluuut.sweeeet... hade köpt liite godis på seven innan sen skulle vi köpa läsk å popcorn.. två stora läsk å en stor popcorn sweeet looord.. 1 liter cola VAR.. sen skulle vi få en haribo påse på köpet så la han typ 4 st i en popcorn låda.. jag trodde vi skulle få alla.. så jag va på g att ta hela lådan.. han bara du får välja en.. haha kände maaj dum,tjoooock å hagaleeeen
filmen va brabrabrabrabra.... sen har vi ockås seett seven pounds, cajote ugly å en djävlen å pradan å liite modhjärta me =D

nu har vi varit å käkat pizza me emma meeeee.. nu ska vi snart ta tåget sen ska jag hemhemhemhem igeeeen...

totte bröt nästan foten igår med de e hemlighetsstämplat hur de gick till... =D.. hade gäääääääärna berättat heela historian MEN ska inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0