dag 2

mmm tiisdaag..igår somnade jag klockan 10!!!!!!!!!.. SWEEEEEEEEEET..

gårdagens roligaste:
macke undrar om vi såg kalla fakta... de hade handlat om någon brud som hade fått någon sjukdom i typ hjärnan sen hade nhon opererats å de hade gått sådär så nu kunde hon inte röra sig överhuvudtaget...

jocke: undra hur de e för hennes man nu.. de måste ju va skit svårt
macke: ja han satt ju vid henne hela tiden,.. men de blir ju annorlunda!
anna: hahahhahahahahahahahahahahahahahahaaha

NO SHIIIIT

de tyckte jag å pirre va skiiiiiiiit kul sagt.... gårdagens ord: annorlunda!

idag har jag andats in nåt mög halva dagen... kunde inte ha sån mungrej på maj för jag fick faan ingen luft! å de måååste man ha!!

sen fick en ett cpi ryck på en annan på jobbet SVIIIN kuuuul!.. de lät typ såhär (i skrikande form):

A- men jag sa ju för faaan till daj din döva jävel att de inte fanns någon jävla truck ledig!

B- ne de visste inte jag!

A- men för faan ditt JÄVLA ufo, du stod ju för faan precis brevid maj när jag sa de.

B- ja men va faan då har vi ju ingen truck

A- NAAAJ de e väl för faaan de jag har stått och sagt nu två gånger!

B- jaja

vid detta tillfället står jag och en till dubbelvikta å håller typ på att DÖÖÖ

sen tar A pennan slänger iväg den allt A pallar, sen går A fram till hjullastaren och slänger igen den allt A pallar!...
nu kommer jag inte ihåg exakt allt som skreks men B förtjännar de för B e ett kötthuve.. DE förgyllde min dag BIG TAJM!

jag, parke å sofie har bodypumpat ikväll sen eftre spinnade jag å parke också DUKTIGA!!... har käkat biff a la anna å salad a la nilsson ikväll (igen)
MEN imöörn de det pannkaks onsdag me pappas pancakes =D sweeeeeeeeeeeeet

leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0