Anger amanisment

dee borde jag gå på varje torsdag innan bandyn.. föör snart blir jag VANNSINIG!!
haha de va kul när jag skulle ut ur bilen på täningen så hade min fot fastnat i bältet så jag trillade framlänges ut.. haha dom stod bara å tittade å skakade på huvena TYP... å jag fick skrapsår å händerna..

jag har verkligen varit KLUMPIG idag... fumlat me allt... sen tramapde jag på bollen med.. den SPRACK.. så alla kallade maj tjockis... sen trampade andreas på den andra bollen (fast den gick inte sönder) å då blev de syskonen fetto
sweeeeet!

arbetsförmedlinbgen e smarta NOOOT

- fast anställd sen 07
- ex fot och hadbolls spelare
- gick ut med kassa betyg

hahah swwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet PARKE

imööörn ska jag å kanske jalle simma efter jobbet.. sen hem till mamma å pappa å äta riktigt good och lagad maaat =).. sen blir de chill bill bara ingen feest actually.. jag å parke skulle kanske ut å gå me tha donna!
på lördag ska jag å fija göra något kul.. som inte kostar pengar.. vi har inte kommit på vad ännU?

lekt med bibbi idag me.. heelt extasa vovven.. saknar henne redan =D

nu har jag ätit vindruvor så har ont i magen

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0