vinshult aventure

Måndag igår... å jag va riktigt trött i huvudet å senil!... har tappat räkningen på allt som hände... haha men kuuul!

vi sitter 5 i 4 å en utbrister:
fAAAAN va tiden ska gå sakta.
- ja och sen när man kommer hem går den skit snabbt (kallar han som säger de för L)

jaaa sen gick alla utom jag och L (jag väntar och L jobbar till 6)

L- är det inte så da anna? (han menade det med klockan går snabbt hemma)
(i mitt huvud lätt de som du håller inte med dom anna)
så jag säger:
.ne jag sitter och väntar på andreas jag har åkt med honom idag för totte har lånat bilen!

samma kille undrar vad jag gjorde på midsommar

- jag va på hanöhus
- vilka var det som va där?
- eeh.. jaaaaa.... de va ju massa med folk där (tänkte han känner ju inte mina polare)
- nej men vilka va de som spelade där?
- JAHAAAA

behöver nog inte ora maj för att få så många konservationer med honom i framtiden haha..goood work! idiot

hände något riktigt skumt nyss.. jag å parke och DONNI va å kollade på united boysen i vinshult där dom spelade fotboll... på hem vägen kör vi förbi banakälla..
å jag säger till parke att jga verkligen vill ditt, har aldrig varit där..
hon säger att de e sjukt läskigt förklarar lite med flyttande möbler å så...
DÅ ringer hennes mobil, hon tar upp den och det står hennes egna nummer!?!? wtf... vi fattar ingeting... svarar hör inget!
lägger på.. sen kommer ett sms om eurovoice... vi ringer ditt.... man hör bara massa dunsar SOM OM NÅGON FLYTTAR MÖBLER.. asssså detta va sjuuukt skumt.. höll på sådär i 3 min kanske sen bröts de...spppppooooooooky!!

onsdag imorn...SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0