update JADA

jaaa förberedd er på a pritty loong inlägg!!

torsdag!...största händelsen va väl när totte väckte maj typ 20 i 1... ANNA LÄS PÅ TVN... yrvaken läser jag texten Michael Jackson....DÖD... wtf?!?!... de koom sjuuukt oväntat.. å de va faktsitkt sjukt tradigt och sorgligt på ett sätt.... men han hade gjort sitt inom musiken och det va bra de han gjorde under han glory dagar... dom spelade hans låtar heeeela fredagen på radion...

aja fredagen började med jobb sen hem duscha sen taggade jag,totte,parke å colle och kollade på united vs gränum GO SBG..dom vann...efter de cpade vi lite på fotbollen sen drog vi till linn sen till hanölaaauda!
kvällen avslutades med lasses och björn bröder..

halv 8 vaknade jag dagen efter..gick å hämtade bilen handlade, gjorde vår matsäck sen stack jag å totte till falkvik där vi mötte andreas å bianca sen gled vi ut på sjön =)
de va en naaajs dag.. mkt sol å bad..haha

söndagen väckte jag (ovanligt) totte sen följde vi med annloo å lasse till en badplats i edenryd... grabbarna hade brottnings match på bryggan.. jag stod inne vid land och höll glas ögon å cigg paket... det va brottningsmatch mellan lasse, totte å håkan.. slutade med att alla blev rätt blöta.. sen när dom kom in till maj gav jag deras saker SEN TOG DOM MAJ!!:....jag hade inte gjort någontiing!.. de slutade med vääääärdens största sidplask.. tro de eller ej men hade inget att säga till om i de läget!
på kvällen blev de mat och spel hemma hos lasse.. mkt trevligt.. fast jag bleev sjukt sur när jag förlorade i poker (kan va för att jag inte hade vunnit i något den dagen)
haha meeeeeeen skiiit i de!

just de glömde med at jag trampade på något på stranden i lördes.. och har typ inte kunnat gå sen des.. bestämde maj igår att jag skulle in å kolla såret... slutade med att jag fick pencelinn så jag inte skulle få blod förgiftning.. dessa ska jag käka i en vecka... KILLEBOM RAAA?... missa de?.. nee missar nog hellre en tablett på fredagen å en på lördagen JADA

idag när jag hade lusch på jobbet upptäckte jag en tradig sak... hade tagit fel låda i kylskåpet... så den lådan jag hade med maj innehöll BARA potatis.. MUMS... de va ju skkiiiit gott att äta potatis och potatis till luuunch...NEJ

vet du vilka det är mest synd om i skogen?
myrstackarna HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

seeeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0