suuuul

JADA sommar å de e varmt.. utan att krydda bor jag för tillfället i en levande bastu.. så inom dom närmsta dagarna ska jag va å köpa en fläkt om jag överhuvd taget ska överleva!!

helgen raaa...

i fredes grillades de.. jag va väktare så fick sluta tidigare å ut till slottet å vakta platsen..j.p joinade maj ganska snabbt sen kom parke me... när alla kommit spelde vi brännboll de va kulkulkul... en trillade... hon bröt benet på 3 ställen AJ! men hon hängde me heela kvällen ändå.. vi drog hem till macke sen å fortsatte festen.. tillslut va de bara jag,parke,macke å bell kvar.. när de va dags för tooona vd jag liite sömning så gick hem =D.BAAAAAAAAAAAAH

resten av helgen va chill..lite strand å liite sånt...mammas dag me...JADA

imörn ska jag va barnvakt till den här krabaten


så tänker ju ställa undan alla mina skor ikväll BAAAAAH... fija övervägde om hon skulle ge maj nr till veterinären (dom ska till tyskland) men mitt å elvis konection lugnade henne totally.. snaaart e de roock JADA..

å nu måste jag ringa timo så har icke tid... wisch me and elvis goog luck imörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0