söndag IGEEEN!!

aaa vad tar tiden vägen vägen!



jag å jalle på midsommar.. har färgat håret mööörkt igen btw.. se när jag ångrar maj igen!.. borde ha olika peruker ffs!
midsummer va NAAAAJS!...
fast blev tidigt sängkalas för maj... typ halv 1.... pigg å glad dagen efter NOOT!!.. jag va gnäll,gnälligare å gnälligast!
sen har jag blviit klumpig SOM FAAAN..kolla bara midsommar afton
1.häller ut matjesil på min klänning
2. spiller gräddfil
3. spiller vanilj sås
4. tappar kameran och allt annat jag håller i
5. råkar släppa ut elins hund
6. snubblar, snubblar å snubblar

på väg hem till parke snubblar jag typ 10 ggr!

sen igår va jag me parke när hon käkade pizza.. jag fick hjälpa henne på traven, sen stack jag å totte till annloo å lasse.. annlo fyllde år =) grattiiiiiiis.. vi fick kanelbulle, negerbulle å TÅRTA =) mums..
jag va flummig å skrattade typ heeela tiden, vi spelade kubb...grabbarna vann..
sn när alla gäster hade stukit trixade jag å totte med en fotboll, jag sköt maj själv rätt upp i nylet HAHA de va skiiiit kul!
sen åkte jag,totte,lasse,annlouise å emil till valje å spelade mini golf... jag kom sist GAAAAH.
dålig förlorade.. sen blev de pizza å film.. MYSPYS dag!!
när jag å totte kom hem spelade vi nhl... JAG ÄGDE HAN.. och han blev vannsining heelst när jag vägrade visa mina trixs.. jag va kuuuung!

somnade kanske vid 4...halv 10 ringde kl.. totte å dom skulle iväg å kolla på ac/dc...aaaaw

jag har varit å köpt en fläkt =)..

nu ska jag försöka koka potatis, göra en omelett å steka pannkakor SAMTIDIGT!!!..kan bara sluta på ett sätt i knooow men i laaaajk to have kaos in the kitchen

seeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0