MIDSUMMER

JADA..den började inte bra.. jag va typ på dåligt humör all mooorning...MJÖÖÖÖ
men de har ju ordnat upp saj nu...

fick slava för totte å chrisse å köra å hämta de å de å de å de... men slutade med en god gärning när jag skulle lämna tillbaka bilen till chrisses muuusha... hon jobbar på gerbegården å när jag å chrisse va där å hämtade nyckeln så rullade en farbro ut.. han satt fortfarande i sin rullstol när jag kom tillbaka..utomhus!!!.....
hon sa attt jag kom i rätta stund å jag bara vadåå<+
så visade de sig att han hade problem att komma in genom dörren... jag öppnade å va dörr hållare... de tog jäääte lång tid innan han kom fram till dörren å där va de en lten uppförsbacke som han inte kom upp från...så jag fick ta till mina muskler å rally nilsson körde in honom =D...SNÄLL ANNA!!

jaja nu vet jag vad jag ska göra på midsommar iaf... e hos parke nu ska laga midsommar mat: nypotatis, sill,köttabollar å kööörv!!!!
sen drar vi till eliin sen liite laaater hanö låååååda!!
hoppas inte bara terassen e öppen för då blir de KALLT

trevlig midsommar allihop

btw korab is back in town,...maby for good..sweeeeeet

see yaaa



lill parkes student ffs!!



JADA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0