kock anna, anna kock

JADA..idag va de måånga järni elden in my place!.. skulle nämligen göra pannkakor samtidigt som jag skulle göra kött i ugnen!
omg omg omg!
pannkakorna gick oväntat bra, till å med den första.. men magarinet råka jag lägga brevid plattan typ så den smällte.. craaaap!

iaf jag skulle ta ut å vända köttet.. lr de va grillspett (färdig köpta) för att va mer specifik.
tog ut dom å satte dom på bänken.. sen kände jag att de luktade bränt...wtf... kollade ner å ser att den grytlappen jag håller i handen BRINNER!..slängde den i vasken å spolade vatten...
asså seriöst fick jag ringa till pappa å liksom fråga om detta kan hände.. parke fick me ett samtal!
huuuur ofta börjar en grytlapp brinna.. känns som de bara kan hända MAAAJ!

så jag e faktiskt inte skapt för att laga mat.. å NAJ jag tänker inte lära maj heller för både min å allas andras skull!
lääängtar till kock totte ska bo hemma över sommaren =)..GOD MAT
lever mkt på mamma å deras me... parasit anna!

fööööööööööööör mkt att göra på jobbet this weeek.. aaa kalla maj stress anna.. hinner jobba, hem å slänga i maj mat iväg å träna gånger 2 sen hem å duscha sen sova..
därför e jag stolt att jag lyckas pressa in krisses å linns dans imörn..fååår ju ställa upp for tha teeaaaam!

midsommar på fredag...SOOOO WHAAAT!?!?!?!?!?!
ska bestämma maj fredag kl 12.00 vad jag ska göra...JADA

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0