JADA

igår blev de lill parke student å hanölaauda...OM vi firade han...klart vi gjorde!
vaknade framför datan imorse någon gång..UPPPSSS.. vaknade sne igen när parke ringde med smink å öronhänge kvar...AAAAAH..mina ögon ahr kliat heeela dagen... klarar inte de däär me sova med smink..

tackar timo för utlånet av hans tröja inatt... hade ju dumpat jackan i harrys bil..SMART

försökt städa idag..har mått mindre bra... gick ner å solade...tips..SOLA ALDRIG när du e bakfull.... fyyy faaaan!
haft tvätt tid idag... vatt sådär jobbigt...

sen kom fia å elvis.. vi åkte till lasses med acka... pratade om spöken... jag tror på spöken nu asså...SCAARRRRY..tur totte flyttar hem snart..JADA..
vi stack till ante å lånade brother bear...HAHAHHAH såååååååå jääävla ROLIG.. sen spelade vi rockband tills svätten lacka..LOL..
sen drog vi hem till fule en runda där dom feesta liite..
sen va jag liite fylle taxi till ante å co.... nu e jag hemma!

så nu stänger jag av mobilen (de e fööör många som vet att jag e nykter idag) sen ska jag bädda min ny tvättade säng..JOOBBIIIGT.. vill bara sooova... träna imorn bitti me..greeeeejt!..ingen sovmorgon!

btw... fick damma av min dammsugare idag... e de ett tecken på att den används för liiite?.....ÄÄÄÄH du pradar sao domt!

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0