förvirraaad

skrev ett inlägg igår. men de e typ BORTA!

aja får ta de igen.. igår hade vi roliga timmen på jobbet.

vad blir du om du sväljer en glöd lampa?
-LÖS i magen

Vad blir du om du sväljer en linjal?
-MÄTT

hahahahahhahahah AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

tror du dom pratar mycket släng på brandstationen?

jobbar sotaren svart?

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAG e såååååååååååååååå rolig!

i tisdes kollade jag å kushe på danskarna när dom dansade...satt on second row å fick nästan svätt stänken mitt i fejjan!.. dom va väääl heeeeeeelt  OK ;D

Linn din mamma försökte lura oss på caash haha
vi stod där framme å försökte få två biljetter för 100 för hon hade ont om växel pengar. Hon bara mm ok då så gör vi..
jag å kushe gick stolta därifrån whaaat a klip!

in our faces

vi gick ut å skulle röka när vi ser affichen...inträde:40 kr....,. 40 + 40 = 80
HAHAH blåååsta... mitt å kushes huve ihop..not a good thing.. självklart går kush tillbaka å får tillbaka tjugan haha!

idag hände en mysko sak on work... min radio i magasinet jag går i FÖRSVANN?!?!.. helt plötsligt märkte jag att de inte fanns någon musik, går ditt å tittar...booorta... så heela eftermiddagen gick jag på tjuv jakt... anklagade nog hälften på hela ställen... när de till slut kom fram att macke hade varit å hämtat den för han skulle ha den imörn..
uppppsssss

midsommar imörn....still don´t know haha sweeeeeeeeeeeeeeeeeet

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah luring. Bra skämt förresten..... =)

2009-06-24 @ 00:28:34
URL: http://lightlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0