förgyllar anna

JAPP ännu en dag då nilsson blir till åtlöje!!!!

en helt vanlig dag på jobbet:

vi sitter å frukosten e precis slut.. jag vänder maj om till andreas å frågar.
- jag vet inte hur jag ska göra med min fisk idag som jag har med till lunch
- vadå vet inte hur du ska göra?.. har du stekt den?
-nej
-kokt den då?
-neeeeej?

macke kommer in i bilden
- vad har du gjort med den då?
-vadå inget?
- har du med daj en rå fisk till jobbet
- jaaaaaaa, ja tog upp den från frysen
- har du med daj en rå,frysen frisk till jobbet?
-nej den har ju tinat nu.
-vad skulle du göra med den?
-tänkte värma den i micron

nu har fler å fler börjat lyssna på detta å alla as garvar... å sakta men säkert inser väl jag hur dumt de lät att jag verkligen har tagit med maj en RÅ fisk till lunch..

iaf så slutade detta med att jag gick in på lunch 10 min tidigare bara för att jag inte ville bli utskrattad när jag stod där vi micken..

slutresultatet:
de var som att käka en gummisula å jag lyckas visst aldrig förvåna visa folk... hahaha fast i å med jag veeet jag suger i allt som har med mat å göra så tycker jag me historierna börjar bli sjuuuukt roliga å de finns en deeeel =D

imörn ska jag äta fisk igen... å denna gången e den stekt... fast de gick ju inte bättre... men jag ska låsas att jag har gjort en torskröra imörn på jobbet.. vägrar bli utpekad två dagar i raaad... JADAAA

nenenene.. trött e jag, duscha, göra mina köttbulle mackor å SOVA

på återseeende

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha = )

2009-06-09 @ 23:02:35
URL: http://lightlinn.blogg.se/
Postat av: Krisse

Sushi..... DAAAAAH!!

2009-06-11 @ 17:07:46
URL: http://smashjunkie.blogg.se/
Postat av: Madde

Tur att du inte fullständigt suger på att laga mat =)

2009-06-11 @ 17:42:56
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0