anna å elviiiis

japp igår gjorde jag ett mega jobb... fia ringde å väckte maj kl 6 så då gick jag ner å tog emot lilla elvia..hoppades att han skulle va trött.... de va han inte.

kl 7 slickade han maj i ansiktet precis när jag hade kunnat somna om..
kl 8 kände han för att leka så han bet maj i händerna.. de slutade med att jag fick gömma maj under täcken.. trött, rädd tjej...
kvart över 8 gav han upp la sig brevid maj å sov

kl 9 vaknade vi.. =) PIGGA Å GLAAA

sen gick vi ut han bajsade i en trädgård... jag vägrar ta upp hundbajs så vi skyndade oss därifrån..

åkte hem till falkvik.. där jag testade å släppa honom... helt plötsligt va han borta?

OK täntke jag..ropade på han (inte för att jag förväntade maj att han skulle komma).. ser han borta på grannens tomt.. jag börjar springa.. elvis tror väl jag vill leka så han springer... iväg från maj.. det blev en kamp mellan liv å död å till slut fick jag tag i hononom.. hoppas inte grannarna såg maj!

sen var jag, elvis, parke å donna på foboll =).. dom gick bra ihop såå sööööööda!..

så jag får en tia i att passa elvis =D

nu ska jag snart hämta totte.. sen imörn beger jag maj ut on tha rock festvalia JADA

SES

Kommentarer
Postat av: Muddan

HAHA Tror fan inte att du ska passa min hund. Så förbannat kul !! :) Ta det lugnt på rock nu :P

2009-06-03 @ 15:26:31
URL: http://madde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0