trööttsamn JADA

de suuuger å va sjuuk..

en kulig insident idag:
jag å korab skickar sms

K: sho, vad gör du?
A: inte mkt, sj då?
K: ute å glider, kommer bort en sväng så kan du komma ut på en cigg
A: ok, aa fast jag är magsjuk så vet inte hur länge jag klarar å vara ute, just so you know.
K: jaa men en snabb cigg va faaan, gå ut kommer om 1 min,
A: aiiiiiiight

jag kommer ut, korre sitter på trappen, mamma kommer (hon har varit å handlat till maj) i handen har hon två packet toa papper....
hahahaha

k: aaa du kan ju inte va liiiite magsjuk heller....

hahahaha de va KUL!!!



imörn ska jag viiiiila upp maj för jag SKASKASKA va frisk tills på lördag!.. så imrön ska jag va hundvakt åt min lilla vovve BIBBI



vi ska haa myys kväll en fredag JADA

sen har jag planeeerat lördagen in i minsta detalj

1. färga mitt hår
2. dra med totte till åhus
3.vänta tills fia arivar till åhus
4. dra hem till fia
5. göra sig iordning
6. äta
7. festa
8. UT

SES

krya på daj anna för tusaaaaan

Kommentarer
Postat av: Anonym

FY fan för att vara magsjuk. Skjuter hellre mig själv o foten än drar på mig den skiten. Mobilen valde att dö men har äntligen kunnat svara på ditt sms nu ;)

2009-07-16 @ 23:50:17
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0