mini vication

jaaaaa sumering av helgen dåraaaaa

Fredag:
åkte kl 8... motorvägen va avstängd en bit så fick sitta i bil köö...Anna blir kissi nödig.. ska springa ut i skogen.. öppnar dörren SWOOOOSCH så kör en motorcykel förbi typ 2 mm från dörren.. UPPPPS.. ingen skada sked men liite gnäll blev de =)

va iaf framme vid 1...checkade in.. vandrahem is NOT my thiiiing.. ok kanske håller med totte att jag e liiite väl donna ibland.. men ROSA toalett..hallååååå?... å de förta som hände va att de kröp en spindel på min väska gjorde de inte bättre.. vägrade sova där.. men de varade i typ 5 min =)

Sen bar de va till LISEBERG!!! =D TJUHUUUU totte å jag blev som barn på jul afton (eller som lill parke uttryckte sig: du såg ju ut som ett barn på julafton, du höll ju på att skita ner daj av glädle) haha


vääärldens viktigaste band sätts på =)

vi åkte å åkte å åkte... vi kom till kollorado... jag å jalle kunde inte sitta still killarna lakade, vi åkte den en gång till denna gången fick jalle å jag inte sittta brevid varandra så denna gången satt vi fast... jag lyckades ändå inte få nåot på maj.. då bestämde dom andra att jag skulle sitta LÄNGST fram i flumraider (stocken)



såhär glad å TORR va jag iiinte efteråt... gjorde ju inte saken bättre att totte tog mina armar å sträckte upp hela maj i luften,... KOM VATTEN KOM... såg de typ ut.. jag blev JÄÄÄTTE blöt... haha men de va kuuuuul ändå!
mina underbyxor va till å med dygnsura..totte fick vrida va sina strumpor.. jaölle å n.i fick kanske en varsin droppe i pannen lr nåt haha.
sen fick vi gå in i spel hallen å värma oss.. jag å jalle testade dans spelet.. vi va undefär lika DÅLIGA gooot daaaamn.



haha heeeeelt cp speeeel...
vi käkade pizza buffe.. tävlade om vem som åt mest 1: tutte 2: n.i 3: Anna 4: jalle
sen åkte vi hem.. gjorde oss iordning drack å spelade biljard på vandra hemmet.



mitt lag vann typ alltid.... sen blev jag skadad... totte bestämde sig för att jonglera med biljard kulorna.. tappade en å påm något lustigt sätt träffade den mitt knä AJ.. fick en bula...gnällde liiite.. =).. sen gick vi tillbaka till rummet och körde CHIP BOONJG..vi såg heeelt efterblivna ut men de va kul



sen stack vi ut till ett uteställe där ante,tayson å pernilla med va.. de va naaajs
vi skakade liiite rumpa å drack å umgiick de va naaaaaaaaaaaajs



snyggve gånger 2!!!

När vi kommer hem e alla jääääääääätte trötta utom ANNA... ajaaa fick tvinga maj å sova.. vaknade kl 9 igen alla va JÄÄÄTTEE tröötta utom anna.. så jag gick ut på en lite vandring... klättrade upp på några berg å hittade sjukt många fina platser... ingen fattade vad tusaan jag hade varit... sen gick jag å jalle å köpte fruksot, sen åt va sen drog vi till liseberg igen =D
när vi kom hem ville alla power napa... vi somnade kl  6.. kvart över 6 vaknade jag pigg som en nötkärna.. alla andra ville sova.. frösökte få totte med maj å handla.. NAJ DÅ.. slutade med att jag gick runt i götlaborg på jakt efter en kortlek.. sen gick jag å handlade blandevan å lite snacks... när jag kom hem 19.40 SOV ALLA FORTFARANDE:.. gaaaaaaaaaaaaaaah...
men sen vakna dom jag å jalle gick å duscha medans killarna hämtade pizza...
sen spelade vi kort å festade


när vi väl skulle gå ut va totte å daniel sega å ville inte på en klubb.. fina vi tar en bar men de slutade med INGETING.. anna blev tjink... vi gick hem jag hoppade direkt i säng å skulle sova...jo tjääänna... började med liite partytricks mot tottes säng..gömde å drog bort typ allt... slutade med att jag fick hjälpa han med den.. haha sen började partytricks anna på allvar!



Jalle blev hitler (de roligaste var att hon gick upp på toa på morgonen som ligger längst bort i korridoren alltså träffade hon folk på vägen HAHAHA å hon had eingen aning om hur hon såg ut föns efter hon hade kissat)



N.i skulle jag målat naglarna på men han låg sååå jääämmra dumt så skrev ett medelande till honom istället.

SEN mitt sista å svåraste offer i å med han var vaken när jag utsatte n.i å jalle.. så totte ville inte somna.. han kom med massa tomma löjliga hot så därför bestämde jag maj för att utsätta han för 2 grejer =D



det syns inte så mkt här.. men jag pudrade hela hans baksida på håret men sen vände han sig om sen vaknade han till när jag bara hann göra en dutt på framsidan.. totte becomes grå hårig!



sen rakde jag självklart en ett A på hans ben med... till min egen ära... fast ser inte de på fotot but it is there somewere!

aja på söndagen när jag hade skrattat färdigt åt mina tricks städade vi sen lämnade vi the motell.. totte har klippt av sig allt hår =) blev jääätte bra... äntligen!.. sen shoppade vi lite sen körde vi hem!

idag fick jag gå hem från jobbet för jag e SJUUUUUK... mjööööö.. så totte fick köpa skorpor å fil till maj något annat har jag inte fått ner på heeeela dagen... va tvungen att jobba till halv 2 men kändes som jag höll på att dö på kuppen...istället för att äta lunch gick jag å la maj å sov i en halv timme... skööönt

SES

Kommentarer
Postat av: Muddkludd

Såå jääävla kul =). haha östersjö på lördag =) du har inte tid att vara sjuk nu..

2009-07-14 @ 23:57:50
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0