klaaart man e flitig JADA

på åeterseeeende...

hmm helgen som va KILLEBUM... fiija bodde hos maj hela helgen..de va naaajs träffar inte henne överdrivet ofta
inte som när vi gick i skolan EVERYDAAAY...
fest hos parke i fredes...treeevligt massa olika people.. sen i lördes va de SOOOOL
jag å fiija åkte ut till prästan med båten med mamma å pappa..

en rolig händelse:
jag å fia spelar strandtennis... bollen kommer nära vattnet så jag råkar dra raket i vattnet så den böjs.. haha tyckte vi va kul... jag gick upp på land å skulle hämta ett nytt rak... glatt gick jag tillbaka med det nya raket i handen när pappa säger:
- du bara fördärvar allting
å när han sagt de så flög själva raket iväg å jag hade bara handtaget kvar i handen hahahaha detta va sååå hysteriskt kul!

sen va de lördag å vi spelade rockband sen drog ner till stan... naaaajs heelg!

jobbat hela veckan noo neeews... idag har jga varit klumbigt å gjort rätt mkt fel... men i å med jag heter anna skrattar jag bara åt maj sjävl å skämtar bort de.. på de sättet kan ingen bli sur å irreterad =)

imörn drar jag,jalle,totte å n.i till GÖTET JADA:... lääängtar..liseberg is the shiiiit.. jag å totte har haft ovanligt mkt despyter på sistone... hmm... jag tycker att han alltid e arg på maj (tycker helt enkelt synd om maj själv) å han tycker att jag har en dålig attityd (vilket jag inte kan ta på allvar för jag tycker att ordet attityd e roligt) FUUULT ORD!!
men vi har ju varit gifta i typ 10 år så vad hade ni förväntat er?!?!?!?

neee nu ska jag PACKA fäärdigt e trött... ante ringde bara 5 ggr 02.01 inatt och totte 1 gång 02.30 WTF jag e ingen semester firare jag JOBBAR!!

träffade mudde igår me färesten =) något som borde va lag på att göra oftare... tänk om hon flyttat hitt igen...MUMS

ajaaa ha en trevlig helg I WILLL

SE YAAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0