jahaaaaa

min kväll i går.... heeeeeeer-r-r--rrrreeeGUD gooot daaamn IT!

började med att jag å totte åt fin middag vid 3..sen segade vi, segade, segade å segade! vi skulle åkt in till fija i k-stan men totte ville hellre till daniel.. så han va of the hoook.
jag kände väl inte riktigt heller för att dra till åhus, bittert väder, fortfarande inte helt bra..bla bla bla

anywaaay vi åkte ditt... festade, gick till bussen.. kom till åhus satte oss på strand tror jag.. NJA traadigt
gick in på martin å mRTIN.. roligare men va tvugna å dra klockan va mkt å vi hade buss att passa!

sista bussen hade visst redan gått...sweeeeeeeeeeet!
vi hittade en annan typ prvat buss,.. jag å jalle går på.. fia står utanför å ringer efter nadja.. bussen säger att de e dags att åka... fiija går inte in... bussen stängs. jag å jalle bankar på fija... noo reaction
bussen kör

HEJ DÅ DA

visst detta va ju fias problem tänker säkert ni.. NEEEJ DÅ.. med tanke på att vi skulle sova hos henne... aaaaaaaaaaaaw KRAAAAP.. jaja vi åker in till k-stan jag fixar med andreas han kunde komma, jag fixar med totte så jag kan hämta han nyklar... jalle fixar med hennes mamma så hon akn sova där... verkligen ALLA våra grejer va hos fiaj

andreas å raggar bianca kommer hon e sååå SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD

när vi kom hem inatt körde jag partytrixs på totte... han blev tossig.. jag flinade... jag tog många bilder på de men har blivit förbjuden att lägga upp dom... faaaast han sa på fakeboook iförsiiig =D...
neeeeeeee... dom bilderna får jag ha by my seeelf... undrar när han payback kommer... han somnar alltid först nu för tiden MOHAHAHAHA

idag ska vi se HAAAAARRRRRRRRRRRRY POOOOTTTER JJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
längtar!


puss å kran ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0