helgeens bravder

jaada.. i fredes...lite impuls fest.. bokade bord på salvatores... fick bara vänta i över en timme på pastan...
till å med jag kokar pasta snabbare.. men de va MUMS..
sen snabbt drog till parke där ekdahl å sandy joinade oss... sweeet
de va liiite dra sjuuukt dåliga skämt tema..OM VI SKRATTADE....

en svart å en vit fågel var ute å flög. den svarta flög förbi den vita och sa
- jag flyger snabbare än dig.
då svarade den vita
- Ja

hahahahahahahahahaha

kul me vi satt å sa att vi skulle bada efter hanölauda...
ekdahl
- men jag har ingen bikini med maj

hahahahahahha

vi va först på hanöhus.... ingen ville bada med lilla maj sjukt besviken fick jag åka hem... drog till toooona... FAAAN VA MKT FOLK ASSÅ... typ heela 5 st on the danceflooor... där av va två bella å colle haha

vaknade tidigt som attan i lördes..väckte parke  vi drog ner på stan...
inne å shack matt va jag huur kul som helst.

Parke skulle testa en tröja men den hängde alldeles för högt upp.
- kan du ta ner den till maj anna.
-självklart stumpan.
jag träckte maj å blev jääätte lång. parke blev imponerad
- jääääävla nådde du den.
- ja, jag umgås ju mkt med totte. Och man blir ju som man umgås. LÅNG

hahaahahhahahaha klart man e rolig!

sen va de dags för b-day party hos jalle där en rolig grej hände hahah.. för ovanlighetens skull va de jag som klumpade maj.
vi skulle beställa mat, jag,jalle å n.i... vi skulle beställa från sölvesborgaren, jag va suuuper sugen på en köttbit.
anna makes the call.

- hejsan
-hej
- jag skulle vilja beställa en kebab tallrik och en kebab pizza, sen ska jag ha en lövbiff med.
- med feta ost eller med ost och skinka?
- ehh?... nej alltså en köttbit
- jaha du hörde inte
- ??... vad har ni för kött?
- nej vi har bara pizza, kebab å salader
(jaha tänkte jag konstigt det står ju kött på deras meny, men whatever)
- aja jag tar en kebab tallrik då (va absolut INTE sugen på de)

n.i sticker och ska hämta de... helt plötsligt ringer han.
- du vad beställde vi?
- en kebab pizza å två tallrikar.

han vänder sig till ali.

- nej alltså dom har inte fått in en sån beställning anna?
- vaa? men jag ringde ju innan?'
- de va väl från sölvesborgaren du beställde?
- jaaa, jag ringde 10005

n.i vände sig till Ali.

- har ni 10005?
- neeeeeeej

- Anna du har inte ens beställt härifrån
- heeee. okaaaay.. men vart ringde jag då?

han vänder sig om till dom i pizzerian.
- vilka har 10005 då?

tillslut kom en på att de va falkvikens pizzeria.. HAHHAHA uppppppppppppppppppppppppppzzzzzzz.. inte konstigt att dom inte hade kött... kötthuveeeee

kvällen igårva SUPER KUL... först riktigt lyckat hos jalle sen jääätte kul på hanölauda.. sen avslutades de med bad på hälleviksbadet... de va som en efter fest, mkt folk och till å med musik haha sjuukt kul.
har dock liite sår överallt men whaatever...

ikväll blir de BIO JADA

seeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0