heeeeeeeregud!

japp idag har jag kunnat vara ute liite SWEEEEET...
badat å träffat johanna och elin lite =) tjöööötat liiite

sen nu ikväll är jag ju nykter för jag mår inte tipp topp ännu så då får man räkna med att vara fylletaxi när ryktet kommer ut haha
så j.p och martin plus två till stod till mina tjänstre idag.. och de hände ju vääärldens incident utanför ica i bromölla.. dom skulle in å köpa en present och jag väntar utanför...
heeelt plötsligt kommer det en dam förbi (ser anmält förvirrad ut)
och jag sitter med min bil dörr öppen så hon vänder sig till maj

- där är ju min bil
- jaaaaa?
- där står den ju och väntar på maj
- men va snäll den är (märkte att något inte stod rätt till)

sen säger hon
- jag är en tokig gamal dam

OKEEEEEEEEEY... maaartin för faaaan WERE THE FUCK ARE YOU

SEN började hon pilla i mitt hååår... ?!?!?!?!!?!?!

sen kläcker hon ur sig
- varför står jag och pratar med dig?

hahaahhaha skrattanfallen nilsson får vid såna här tillfällen e inte å leeeeka med... efter hon gick bara släppte jag allt och han i bilen brevid måste trott jag va typ gaaalen


ajaaaa ikväll e de myys pyys kväll med bibbi... macke har feest ovanför.. MEN jag får vänta tilss imörn

seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0