gooooooo morron go morron

okeeeeey om två veckor en dag å några timmar tar vi la train till kopenhagen för att sen åka till TURKIET i 2 weeekkor.. naaajs.

jobbat mån å tis... sen chillat... bjusssade totte på pannkakor a la anna..MUMS.. dom blev klara vid halv 10
på kvällen.. men har aldrig anklagats för att va snabb innan!

igår va både jag å totte lediga TJUHUUU... vi spelade basket... jag lekte på planen....jag va en basket spelande zlatan!
sen gjorde vi (totte) vääääärldens godaste köttfärsås mmmmmmm...
sen kollade vi på marley and me..
den va ju för faan sooorlglig.. hatar när djur döööör... därför ska jag aldrog skaffa maj ett djur thaats it!

idag e jag me ledig.. men har varit vaken sen totte stack till jobbet..SUUCK.. sen har jag varit å sprungit. de va jobbigt.. ska träna ikväll.. å kommer antagligen döööööö!

idag fyller jalle år GRATTTTTIS.. ok krisse fyller me år så HAPPY b.daaaay

skulle lagt ut era top notch bilder men e på mr T´s data så jag hittade inga

leeejter

Kommentarer
Postat av: krisse

Tack Anna. GENERÖÖÖÖST!

2009-07-25 @ 19:03:28
URL: http://blt.se/bloggar/krisse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0