frischdag

Fredag IGEEEN! sweeeeeet... men tycker för tillfället synd om maj själv... jag vaknade 08.10 SHIIT..tidigt..
nu måste jag hungrig å dan sitta å vänta på att jalle ska vakna!
vi ska äta MYS breakfast på ritz...mmmmm
igår sa hon
- nej nej jag går typ upp 9

NU e hon 09.25

fast hon skickade nyss...tur.. de finns ju risk för svältning annars!

igår jobbade jag.. de va faktiskt inte så farligt, hade rätt roligt... men de bruakr jag ha.. de e dom som e runt om maj som drabbas.. har en feeling att dom inte alltig har lika kul...meeeen whaatever!

sen igår blev de movie niight.. ja å krille hyrde the messenger...wuhuuu spooookey.. linn kom me men hon missade liite i början.. den va heelt ok... kunde iaf sova helt själv sen..greeeejt

ikväll blir de liite grill hos josefule sen terassen.. måste nog skriva på min hand: HOPPA INTE I BASSÄNGEN PÅ HÄLLEVIKS BADAT IDIOT! annars får jag väl blodförgiftning or soome shiiit.

thiis weekend e typ fullbokad, sen e de bara nästa vecka sen e de TUUURKEEEEY I 2 VECKOR JADA

pöss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0