BREJKFAST

jaaa de blev ju inte riktigt som jag hade tänkt maj!
ja hade fått några kuponger av mamma, hon sa att de gällde bulle å kaffe lr te..MUMS tänkte jag å skulle ju då bjussa jalle på frukost.
MEN de va ju liksom inte frukost bulle utan fika bulle...kraaaaap.... åh vi va ju jätte mätta å sugen på fika...NAAAAT
så vi fick välja en stor jämmra bulle å en stor jämmra kräkmacka...mätta? eeeh AAA

sen gick vi till shack matt, där jalle klädde ut sig allt ifrån mamman i familjen Adams till en präst haha om anna hade kul JADA.. hon e rooolig

ja, krille å lins kollade på grannfäjden igår... GOOT DAAAMN va folk e roliga...vi bestämde att jag skulle skicka in ditt
å klaga på att jag inte får ha fest när jag vill gaaaaah!

krilles nya name.....krischina!...feeeedt


MUDDE COOOME HOME... hon ska nog börja plugga i k-stan efter jul..TJHUHUU.. my olders BFF
hon förstår veerkligen mina intligenta åsikter, när vi tänker så tänker vi rätt lika JADAA
men de ska bli feeeedt!



här har liksom båda lika kul =D=D=D=D=D



å här e båda sjösjuka xD haha JADA

nu in i duschen sen e de bara in i dimman...KORV grillning me..MUMS

Kommentarer
Postat av: Muddan

Åhh vad jag saknar diiiiiiig !! Måste måste snart köra en dunderhelg..

2009-08-02 @ 17:58:43
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0