AJ

ajaja AJ AJ AJ seriiöööst...AJ!

Klart anna skulle skulle lägga saj under nålen igår... de va lätt de väärsta jag varit med om,.
till å med tatto mannen va liite chockad att de gjorde SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ otroligt ont på maj...
jag stod knappt ut.. jag bet i saker, slog maj på benet, drog upp mina knän, snurade å vred på maj och försökte somna...
fattar inte ens att han lyckades do hes work sooo good!

de slutade med att vi kom överens om att jag hade en dålig dag helt enkelt..kanske förskylning på G?
eller va jag bara gnällig...who knoooooooooows?

synd att den inte blev färdig bara... have to do it allover IGEN!

igår efter plångadet sov jag liite, sen ut å gick me jalle sen gick vi till ica å köpta kvällsmat å hyrde en film sen kom linn sen kollade vi på filmen.. eller vi missade ju typ halva HACK I SKIVAN..suuuuck!

föresten skrattanfallet i söndes på bian: en fjäril hade tagit sig in å cpade heeeeeeeela skärmen HAHAHHAHA de a sååå otroligt kul!

imörn ska jag jobba... sen e de FREDAG IGEN TJUHUUUU

se yaaa lejter alegater
after a wile krokodile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0