whaaaat A trip

jaa har varit å hälsat på totte i helgen å de berättar jag om imörn... ikväll ägnar jag maj å min resa hem.. detta e en sån tyyyyyyyyyyyypiskt anna nilson thiiiing

jag säger hejdå till totte å går på tåget, sätter maj vid ett 4 bord tänker de e skönt med ett bord, iaf vi kommer till malmö.. då kommer en tjock jämmra dam in med ett spinkigt kaaarl sällskap, hon andas högt som e gnu men får knappt någon luft anyway...
hon frågar om de e ledigt vid maj... ehm suuuure!!
hon klämmer in sig mittemot å kaarl sätter sig brevid.. dom va nog uteliggare lr nåt för de luktar kiss å de luktar svätt GREEEJT... hell noo tänkte jag å försöker komma på en lösning.. dde går inte

hon käkar godis HELA tiden å smaksar å glufsar å kollar på maj med ett leende.. jag blir nojig tänkte jag kommer bara vara en aptitretare för denna stora elefant... jag vågar inte ens ta upp min färdkost för jag va rädd å bli av med den.

helt plötsligt känner jag en smärta i min fot... då har hon satt sin 20 kg fot på min... hon va väl för fet för att märka nåt så jag får slita loss min stackars fossing!!.. å som smöret på brödet började hon fan sjunga med:
mamma gasen i botten, det är ok.
åh de va inte vackert men de va bara en bagatel mot den ÄCKLIGA lukten.... fick reda på att hon inte tvättar håret ofta... noo shiiiiit...

dom går FINALLY av i hässleholm... jag sträcker ut mina ben å tar upp dom på sättet mittemot... självklart kommer nästa par till PACK
-eh de ledigt här?
jag snackar i tele å nickar lite snabbt..
- bra då kan du ta ner fötterna
fiine whaatever jag gjorde de.
- å så kan du borsta av sätter!
biiitch saay whaaat?...FULA gubbe

jag ger han en du e dum i huvudet STICK minn och borstar sättet men bara där jag inte hade fötterna så jag lät smutsen sitta kvar...nöjd gav jag gubben ett leende å lutade maj tillbaka och fortsatte my call.
han satte sig inte där han satte sig brevid å han kompis brevid maj..TRÅNGT igeeen..

jag la på sen ringde de igen..snackade lite sen la jag på... då säger gubben:
- vi flyttar oss till ett mer lämpligt ställe, här kan vi inte diskutera med allt detta pladdret!
hahaha UP YOURS

dom flyttade sig och äntligen fick jag sitta själv..

idag va de bara jag å idioter som åkte tåg....e.b e.b e.b.. not my tåg daaaay

leeejter

Kommentarer
Postat av: Krisse

HAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-01-26 @ 00:16:05
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0