vuxen anna

japp idag känns de som jag har fått ett vuxen poäng så med ica kortet blir de 2 sammanlagt..de tar saaaj!

1. jag har bisektat bilen kan inte stava till de å inte uttala de.... men de blev en rolig histria för grankidsen

jag körde ditt i god tid.. tryckte in mitt reg nr.. de stod betala till personalen..upps tänkte jag, jag har inte cash me maj... ringde till pappa men han berättade att jag redan hade betalt..då kunde dom SAGT deee.

de blev min tur, jag kör in.. nojig att jag ska köra in i sidan pisss litet håll om du frågar maj.. killen vinkar hej på maj MEN jag tog de som stanna... jag blev inte förvånad... när han små ler å vinkar till maj framåt istället..DUM

jag går ut å stänger av,.. han ber maj att gå in å starat motorn igen.. i do it.. sen ber han maj öppna motorhuven... problem 1.. hur tusaan gör man de? jag letar,letar å letar sen ger jag upp säger att jag inte vet hur man gör.. killen fixar.. han kollar lite, jag softar i bilen
sen problem nr 2. han ber maj att sätta på dimmljusen..JAHA?... jag vrider på alla ljusknappar jag ser för jag ahr ingen aning hur man gör... han sätter up handen å gör tummen upp jag går ut..

ajajajaj säger han då.. vadå?.. ja lampan som hade anmärkning förra besiktningen e inte återgärdad de blir tyvärr en tvåa på de... inte för jag vet vad en tvåa e men de lätt inte som mvg.. men med min charm påslagen så löste de sig.. han hade självklart tagit feeel...

problem 3. var e din varnings triangel?
hmm tänker jag fast jag vet att jag inte har en aning.. han får själv leta.. han hittar den sweeeeet

han säger till maj att gå till hörnet han skulle bara köra runt.. men jag stod i min egen lilla värd så när han körde hade jag ingen aning om vart jag skulle gå...irrade lite vilsen omkring där inne en stund innan jag fick tillbaka min hjärna och gick ut..

vi stod å väntade på lapparna när han med ett leende sa ska du inte köpa denna biltidningen för 90 kr?.. massa begagnade bilar m.m... jag fattade såklart inte att han skämtade å drev me maj så jag skruvade på maj... ehm naaj asså jag e ju inte typ en bil tjej.. SOM OM han inte märkte detta på denna kvarten..
men jag å min pärla kalarade de togheter


mitt andra problem orkar jag knappt ta upp.. jag ringde telenor om att mitt internet sån usb grej har gott sönder... å jag svääääääär hon va så TRÖÖÖG..totte e liksom smart gemfört me denna bruden..
OK jag vet att jag e sämst på att förklara men när jag hade stott i 10 min å försökt å hon säger så här
ja men ahr du ingen annan telefon i närheten där du kan testa sim kortet om de e fel på de?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH PUCKO jag snackade om de mobila bredbandet INTE min mobil.. jag ahr alltid varit trevligt mot såna baraför alla e så otrevliga men idag bröt jag min packt...  ALDRIG MER..

nu ska jag kolla nu gossipgossipgossip JAAAAAAAAAADÅ

ehy leeeejter

Kommentarer
Postat av: LLLLLLLLLL

HAHAHAHAHA:)

2009-01-22 @ 18:57:29
Postat av: Krisse

HAHAHAHHAHHA

2009-01-22 @ 20:43:51
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0