tröööööt-t-t-t-t

jaaag skulle precis gå å lägga maj igår när totte ringde (dom festade),.. hej jag e jobbig kan du köra chrisse som e jobbig å hämta hans otroligt jobbiga caaash för han va skyldig jobbiga macke pengar som e skyldig en annnan jobbig person peeengar....
snäll som jag e så körde jag =).. jag å chrisse kom på att om de e så här kallt några dagar till så kan man snart åka skridskor på sjööön JAAAAAAA

iaf när jag kom hem igen så va jag ju pigg.. så gick ut å gick me roger.. vi går ner för en backe på en gata (din gata linn) sen på andra sidan vägen ser jag en tant stå å glo rätt på oss genom fönstret.. jag blir liite irretterad..glo_tant..
vi går åt vänster.. jag kollar bakom maj mot huset där läskiga tanten stått.. DÅ HAR HON BYTT FÖNSTER!!! så hon stor fortfarande å tittar efter oss..  då tror jag att de e en häxa och speeedar upp farten..läskiig.. e de något jag inte gillar e de läskiga gamla människor...creeepy
hur tusaaan kan du varit halv granne me henne så länge linn?!?!??!?!?

idag skulle vi göra pannkakor.. jag sa till totte att vi skulle göra några extra så jag kunde ha till lunch imörn med.. så vi gjorde 18 st =D..lagom

haha btw idag gick roger in å kissade på ert lilla busk/träd LINN... jag försökte verlkigen stoppa honoom... haha MEEN om de slutar växa you know waaaay


laaaajter

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ommmmmmmmmmmmmmg

2009-01-09 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0