tränar-anna

jaaa igår började my nee life... piss tradigt när totte pluggar i fiendeland så då får jag sysselsätte maj me något annat....typ träning

haha i måndes stack jag å jalle till bodypumpen.. vi har inte varit där på sjuukt länge å va liite vilse.. kollade va dom andra hade för vikter och körde...FATTA de va jobbigt... nästa gång tar jag nog högst 1 kg lr nåt.. men we did it
jalle kan knappt gå idag annars e vi OK

igåår blev de boxning me balett-parke... haha roligast ändå att jag har berättat om en som verkar lite reet som e på boxing sen när vi kommer ditt så viskar jag till parke: där e hon..parke bara men de e ju sofia HAHAHA huuuuur kuul som helst...stor chans

sista dagen på veckan på jobbet SWEEEEET

haha kom å tänka på en rolig grej igår när jag å totte å chrisse hade varit på nova så på hemvägen körde vi inom typ en bondgård och skulle spela fotbollsgolf haha
vi sparkade igång.. de fanns en å med där man INTE ville att bollen skulle trilla i... va en rätt brant och djup backe ner..
iaf de e min tur..jag sparkar bollen löst..den ändrar riktning och e påväg mot åån
NOOOO
jag sätter fart och rusar fram...jag kommer fram när den e prcis på kanten och ska trilla ner då stannar bollen!! juust like thaat... men jag har sån fart så jag trillar ner för backen istället för bollen..FAST aldrig ner i ån
de va kuuuuuuul iaf...anna=KLUMPIIIG

läääjter

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA. så jävla roligt alltså.. :)

2009-01-14 @ 18:55:53
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0